Íme az idő előtt kiszivárgott vadonatúj Audi A6
Az újdonság a korábbi tervekkel ellentétben nem Audi A7 néven mutatkozik be.
Az újdonság a korábbi tervekkel ellentétben nem Audi A7 néven mutatkozik be.
Az Audi visszahívni kényszerül egyes plugin hibrid hajtásláncú modelljeit.
A négykarikás német prémiumgyártó teljesen megújítja kínálatát.
A két turbóval megfújt V8-as benzinmotorban a jelek szerint bőven van még potenciál.
Megérkezett a teljesen új Audi A6 e-tron villanyautó, melynek S6-os csúcsmodellje 550 lóerős összkerék-hajtással bír.
A limitált szériás RS7 csúcsnyomatéka bőven meghaladja az 1000 Nm-t.
A 4 literes biturbó V8-ból sikerült még előcsalogatni 130 eddig szunnyadó lóerőt.
Az eddigi legerősebb gyári RS7-es 0,2 másodpercet ver 0-100-as szintidő fronton a nem éppen lassú alapmodellre.
A jelek szerint akadnak olyan piacok, ahol nemcsak az emelt karosszériás divatterepjárók adhatók el.
A világ legnagyobb piacának akkora az ereje, hogy még a kisméretű autókból is megéri hosszított változatot piacra dobni. A nagyobb modellekből pedig kötelező.
A Q5, az A6 és az A7 zöld rendszámos új változatai az eddiginél nagyobb, akár 91 kilométeres elektromos hatótávval rendelkeznek.
Itt a megoldás azoknak, akik esetleg túl gyengének találják az alaptípus V8-as biturbó motorját.
Kevesen emlékeznek arra, hogy a négykarikás gyártó már 1989-ben előrukkolt első benzines-villanyos modelljével.
A nagy teljesítményű sportmodell fogyasztását és károsanyag-kibocsátását lágyhibrid-rendszer hivatott csökkenteni.
A négykarikás ingolstadti gyártó egy plugin hibrid hajtásláncú új A7-essel rukkolt elő, ami hazánkban minden további nélkül megkaphatja a zöld rendszámot.
Az izomautó hamarosan érkező új változatában akár négyen is a legnagyobb kényelemben utazhatnak majd.
Kupészerű formaterv, mégis elfér benne egy komplett család. Fölényesen erős motor, de tankoláskor mégsem szorul görcsbe a gyomor. Nyúzópróbán a szívnek és észnek egyaránt szóló új stuttgarti modell.
Az ingolstadti gyártó a legmodernebb és legerősebb hibrid technológiát fogja használni, ami egyenesen a Porschétól érkezhet.
Az új Audi A8-as után itt a márka következő nagy autója.
1:43-as méretarányban már most meg lehet nézni, milyen lesz az igazi. Megvenni azért még nem lehet.